Tuesday 11 June 2013

Fanatik Drama Chinese Singapore

 Kawan aku dok sibuk ngan artis korea, den pulak minat ngan artis Chinese Singapore..dah banyak drama singapore yang aku tengok..Antaranya ialah The Little Nyonya,Joys Of  Life.,The Golden Path,The Rhythm Of  Life, Break Free, The Oath dan banyak lagi lar.

dalam banyak2 drama singapore aku paling suka dengan drama The Little Nyonya dan The Oath..

The Little Nyonya ni mengisahkan kekeluargaan keturunan peranakan yang penuh pancaroba...haaha,ayat x boleh bla..

The Oath pulak mengisahkan kehidupan seorang doktor dan seorang tabib cina...aku tak tahu macam mana nak pendekkan cerita ni..haha

tapi aku pun suka drama The Ryhthm Of  Life...mengisahkan 3 orang kawan yang setia antara 1 sama lain...pelakon dia=Cristopher Lee, Zzheng Zhang,Elvin Ng =)

Drama Love at 0c pon aku suka sebab aku minat giler ngan Julian Hee........hehe

lagu yang aku minat pulak=hai syi yao xing fu.penyanyi dia ialah Hebe Tian

comel tak Zhang Zhen Huan dngan Kate Pang..hehe

No comments:

Post a Comment