Monday, 3 June 2013

Sukar Tidur

   Sejak kebelakangan ni,aku tak dapat tidur lar..tak tahu kenapa..so daripada terkebil-kebil mata yang tak boleh lelap baik aku dengar radio ngan main game..heheh..

   Ada satu malam tu macam biasa aku tak dapat tidur..so macam biasa lar.,dengar radio untuk melelapkan mata...tetiba ja kawan aku bagi msg plak tengah2 malam buta ..hahah..dia pun tak dapat tido jugak...tengah2 sedap borak2 ngan dia melalui sms ni..tiba2 dia cerita kat aku yang dia ada masalah..aku tanya lar masalah apa..dia kata dia memang sukar nak tidur malam.,,ye lar masalah hijab mata ngan telinga yang terbuka..

   Aku memang tahu yang dia boleh nampak benda2 halus ...tapi tak tahu lar pulak sampai tak boleh tidur malam..aku tanya lar dia diganggu kew..dia kata ganggunya macam buat bising..senang cerita area rumah dia  tu kawasan bunian...so dia boleh nampak ngan dengar...


huhuhuhu....sejak tu aku terus tidur cepat....ngeeeee