Tuesday 16 July 2013

Kenangan di PALAM

Dah berapa bulan entah saya duduk kat rumah ... pejam celik , celik pejam result upu pun dah keluar..alhamdulillah saya dapat UPM ...hehe sebenarnya tak tahu pun upm kat mana..last2 baru tahu yang u tu kat serdang ..haha

bulan 9 insyaAllah aku merantau di sana...nervous pulak nak melangkah ke alam degree..

teringat pulak masa asasi kat uitm puncak alam dulu..rindu giler kat kawan2 semua..ngan lecturer pun..

...mengimbas kembali waktu di palam....

                                        ni merupakan bilik saya..masa ni saya dah berkemas-kemas untuk tinggalkan bilik                                         ini selamanyan =( ..selamat tinggal bilik kediaman

                             yang ni pulak kat exam hall..final exam..lepas habis exam physics rasanya..haha..

                                                              yang ni kat library

                                            kat exam hall..lepas habis exam chemistry
 
                                      masa ni saya amek gambar dari luar jendela bilik saya


                                                      ni langsir jendela bilik

banyak lagi tempat2 yang saya rindu tapi maleh den nak upload...haha

No comments:

Post a Comment